Christmas market

2013-12-10 | 22:20:00 | uncategorised

Bilder från lördagen.
Äntligen kan jag blogga lite. Helt SJUKT vad mycket jag har haft att göra, hinner inte med någonting. Men äntligen är jag snart tillbaka till det normala, ska bi såå skönt. Kan inte säga att mitt liv har varit på topp det senaste haha. Inte kunnat träffa vänner eller någonting pga av allt i skolan. Bara i lördags då jag och Amanda åkte till Göteborg för julklappsshopping och julmarknad på Liseberg. Och i söndags bakade jag och mina systrar pepparkakor hos farmor. Så har haft lite av en familjhelg. Ganska mysigt. Träningen där emot ligger på botten..
 
Det är mycket som händer nu. Luciaveckan har börjat, och Ebba blev lucia! Grattis till henne! Väldigt fin till det.
På torsdag är det lussevolleyboll med skolan. Då jag och fem tjejer ska vara indianer på nåt sätt. Har inte riktigt hunnit fundera ut hur jag ska se ut än, får se! Och på måndag fyller jag år!
 
 
 
 
 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: