14/11

2013-11-14 | 18:31:00 | uncategorised
 

Hejhej! Torsdagen över. Bara ett träningspass, i form av Bodypump kvar innan det snaart är fredag, hehe. Min syster ska iväg på öppet hus på gymnasium Fågelvik i Tibro, hoppas jag inte ångrar mig som inte hänger på. Jag börjar äntligen få mer koll på vad jag vill, är ju skitsvårt det där. Kan ibland känna att information från fler alternativ kan röra till det. Annars längtar jag till gymnasiet! Samtidigt som man måste njuta av att gå på högstadiet, med vännerna man har här. Jag och mina kompisar kommer troligen splittras. Och på nåt sätt tycker vi alla att det känns kul att börja om på nytt, få en ny klass och helt nya vänner. Man har ju fortfarande kvar dem utanför skolan!

 

Igår föddes en till liten kusin till mig. En kille blev det! Åh ska bli kul att träffa honom. Blir på söndag på min farbrors födelsedagsfirande. Och min treåriga kusin Elias har blivit storebror. Stort GRATTIS till dem! :)

 



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: