This blog- a new start

2013-10-30 | 21:08:00 | uncategorised
Efter en tid utan blogg så är jag tillbaka igen! Men den här gången på blogg.se och inte på Devote som tidigare. Bloggsuget har på nytt nått mig, och jag är astaggad! Att dela med mig av mig själv och min vardag genom text och framför allt bild ska bli skitkul. Men pausen jag tagit var behövlig för mig, så skönt att bara känna att bloggandet är roligt och inte en tung sak att bära. Det här blir på ett helt nytt sätt för mig.
Att jag skrev framför allt bild ovan var för att jag nyss (redan igår!) fick hem ett nytt objektiv till min kamera, jag ska visa senare. Har aldrig varit så taggad på att fotografera, och jag hoppas på att kunna dela med mig av riktigt fina bilder här. Ska bli kul att lära mig fotografi så mycket bättre och kunna visa upp fina bilder för andra, och se hur man utvecklas själv. Det kommer senare publiceras i kategorin Photography, som bli en av många fler. Kul med en nystart hörni!
 
Imorgon åker jag och min familj tåget för en heldag i Göteborg, som börjar med en stor smarrig hotellfrukost när vi kommer fram, där efter följt av shopping och mys. Så ikväll blir det sovdags tidigt för mig. Puss
 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: