Ceasarsallad i mitt hjärta

2014-01-03 | 17:39:00 | uncategorised
 Ceasarsallad på Mamma Mia med Hanna och Ebbsan i måndags. En restaurang att rekommendera!
Lunch idag
 
Fredag vad skönt. Har inte gjort nåt speciellt mer än en lunch med min storasyster tidigare och lite småpyssel här hemma. Lovet går fort men jag försöker och intalar mig själv att verkligen njuta. Att skolan börjar på onsdag får mig att vilja spy typ haha. Ni som följer mig på instagram ser vad jag har för mig om dagarna lite mer än här, det har råkat bli så. Alla vet väl att det är lite lättare ibland att lägga upp bilder där än på bloggen.
Ikväll blir det mys med mamma och systrarna som gäller. Tacos kan jag ana. Ha en bra fredagkväll, puss


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: