En vecka till jul

2013-12-17 | 15:09:00 | uncategorised
Maten vi lagade igår, följt av friterad banan med glass och sirap. GOTT!
 
Bara en vecka till jul! Jag har en julklapp kvar att fixa, annars är det bara inslagningen kvar. Wiiie vad mysigt!
Idag har vi haft volleybollturnering i skolan, gissa vilka som vann?? Tjejerna i min klass är för bra, kommer sakna dem mycket.
Förresten, TACK alla för en superlyckad födelsedag, kunde inte blivit bättre. Blivit överraskad med bla två chokladaskar och födelsedagstutor i skolan haha, ni är bäst!♥
 
Nu ska jag hoppas in i duschen och göra mig iordning inför Julton i stadskyrkan vid sex. Ska spela Riwer flows in you på piano. Ganska nervöst faktiskt. Men vi får väl se om det hamnar på film, hehe :)
 
 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: