Tredje advent

2013-12-15 | 10:52:00 | uncategorised
Mitt snygga lag i torsdags!
 
HEJ! Hjälp vad lite jag bloggar. Tänker att jag ska hela tiden. I kort sammanfattning av min vecka så har det varit full rulle med luciauppträdanden. upp vid sex på morgonen och sova vid tolv och upp tidigt igen. Var ganska slut i fredags! Men det har varit en väldigt kul vecka faktiskt! Mycket nervöst också. Blir en sak att minnas.
I torsdags kväll hade vi som sagt lussevolleyboll med alla nior. Skitkul! I går storstädade jag mitt rum och bakade lussekatter med mammi och Amanda. Jag har allt lite julkänslor nu, bara en vecka och två dagar kvar! Och imorgon som sagt så fyller jag femton. Jippie! Älskar den här tiden på året. Har dock hört att vi inte får en vit jul i år?
Om en stund drar jag till gymmet och kör ett konditionspass och mage (efter två veckor!). Får se hur detta går haha. Annars åker jag till Skövde senare för att fixa de sista julklapparna! Idag är det tredje advent, så ha en mysig söndag och ät många lussebullar! Kram på er
 
 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: