17/11-13

2013-11-17 | 10:13:00 | uncategorised
Bild på min fina syster.
 
SÅ skönt med helg. Har dock inte gjort så mycket mer än varit i Skövde en kortis med min lilla syster igår, bara myste runt och tog en fika. Jag älskar när affärerna fått in en massa julsaker. Jag blir helt ivrig när jag tänker på jul! Vill bara börja köpa julklappar, lyssna på julmusik, baka pepparkakor och lussebullar nu, haha.
I fem veckor framåt till min födelsedag har jag gått på ett litet godisförbud, och hårdträning. Innan jul.. Kommer bli lite småjobbigt när luciaveckan börjar (jag är en av luciakandidaterna i år) då alla bjuder på julgodis hela tiden.
Idag var det ju tänkt att fira min farbror, men eftersom barnet kom den här veckan så blev det lite ändrade planer. Så jag är bara hemma och gör lite behövliga saker istället. Har sån lust att fota! Jag är verkligen toppnöjd med objektivet, älskar det. Bilderna ovan är tagna i kolsvart mörker. Så ljusinsläppet är jag mer än nöjd med.
Nu ska jag hoppa in i duschen och ha en liten ta hand om mig själv-morgon här. Ha en fin söndag.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: