Tisdag 28 jan

2014-01-28 | 19:59:00 | uncategorised
Hejhej! Läget? Med mig är det bra faktiskt. Är väldigt glad just nu :) Dock ganska tufft i skolan redan, hade prov senast idag i religion. Jag var nervös innan, vet inte varför men det är något speciellt med soproven. Men det gick bra! Det var bara hem efter pianolektionen och baka chokladbollar för att fira haha. 
Annars har jag tränat en hel del på senaste, och mer blir det! Men jag tycker det är kul, jag varierar träningen mycket mer nu och kör bodypump och box varierat med springpass och styrketräning för sig. Nu ska träningen ge resultat på riktigt. Imorgon har jag dessutom tänkt testa ett styrka-intervall pass. Har aldrig vågat mig på intervaller, men nkör vi! 
 
En och en halv vecka kvar till lov! Sååå skönt. Har inte mer planerat än att träffa Emma och Sara, saknaden är stor till dem tjejerna. 
 
På fredag ska jag, Amanda, Clara och Moa iväg på ett litet läger till Flämslätt över en natt. Det blir övning med ca 150 stycken till inför en konsert på Skövde stadsteater! Vi ska sjunga. Ska bli kul! Blir roligt att träffa så många andra :) 
Nu ska jag bara ta det lugnt och gosa ner mig i soffan framför något bra på tvn. Hoppas ni mår bra, kram
 
 Bilder från senaste på mobilen.
 
 
 
 
 
 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: