torsdag 16 jan

2014-01-16 | 21:03:22 | uncategorised

Hej! Bloggtorka här, så är livet när man går i skolan! Typ haha. Bortsett från just skolan så har jag inte gjort så mycket mer än pluggat, tränat och tagit det lugnt denna veckan. Jag är så galet trött! Har ingen energi kvar känns det som, orkar liksom inte. Skolan är tungt nu, men att det sista terminen ger mig en liten gnutta hopp i allt haha :) Än har vi inte sökt in till gymnasiet, men snart så. Jag måste fundera ännu mer kring mitt andraval, så svårt.
Annars är jag väldigt glad, det är ju fredag imorgon!! Hade funderingar på att hänga på Sara och Emma till Skövde på Reclaim på kvällen, men blev ändrade planer så jag stannar hemma istället. Känns ganska okej det med just nu, pappa kommer hem och lite sådär.
Resten av helgen ser också väldigt lugn ut faktiskt, får väl se vad som dyker upp! Nu ska jag kolla igenom lite plugg innan jag lägger mig, vill bara sovaa. Hoppas ni mår bra, natti
 

 
 


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: